Rainbow Bodies

over the rainbow

Mirroring Of Yourself 自分自身をみつける方用

私はすべてにおいて完全であり全体です。私の思考と感情は一つの表現です。それは輝きの中でつながり、その輝きは本来の自己として、私と関係するすべてに向かって流れ出します。私は自分自身の価値を認めます。そして他者も覚醒と解放に向かっていけるよう、常に力を与えます。私はすべてです。


Sort of Mantra for you to be who you are originally.

I am Perfect and Whole. My thoughts and Emotions are just expressed as one. This one expression is connected in Light, and flowing to everything around me. I appreciate my Self, and supporting others to re-enlightenment by giving energies. I am Everything.